vineri, 18 iulie 2014

JUST WORDS

Din seria lecturilor târzii, în noapte...

Căci într-un final rămân din noi doar cuvintele. Sau tăcerea dintre ele...

Sursa: http://anizaima.wordpress.com/2014/07/01/just-words/

Mergeam desculţi, peste poteci şi zări  
Cadenţe doar de pânze albe  
Rupte pe margini, brodate cu albastre flori  
Pe sub mesteceni deşiraţi, doar cruci şi salbe.
Şi n-aveam rost. Tăcere peste zei.  
Tot număram din ceasuri, limbile străine  
Ne regăseam mereu, în nişte cuşti cu lei  
Muşcând din lacăte, din ce în ce mai fine.
Era târziu. Când paşii i-am întors.  
Perdeaua nopţii căzuse-n foc şi scrum.
Ne-am tot zâmbit, crezând că fără rost  
Şi-am ascultat, acelaşi cântec trist,  
Ce ne croise drum.
Călcam din mers, al roţilor tangaj
Spre ceţuri ne purtarăm încă o dată gândul.  
Eram din vreme-n vreme, departe de oraş  
Acolo unde numai zânele-şi deşiră-n întuneric, cântul.
Te-am ascultat. Şi fiecare pas de-al tău  
Spărgea hotare, peste care n-ai trecut.  
M-ai luat de mână, vechi menestrel tăcut  
Şi-n ochi ai înnodat, şi mersul meu, De-al tău.
Mergeam desculţi de-acum
Peste poteci şi zări  
Doar umbre cadenţate, înveşmântate-n alb.
Aceleaşi pânze ce peste soare alergau  
Sunt azi deasupra, zâmbindu-i Lumii, cald.

Autor: Anizaima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu