vineri, 25 iunie 2010

Lucrurile simple

Probabil va intrebati ce legatura au in viziunea mea lucrurile simple cu Codul lui Oreste. Deja incep sa zambesc. Uitasem sa ma mai bucur fara un motiv deosebit, cum am facut de fapt aseara si inca mai percep si in aceasta dimineata buna dispozitie cauzata de un lucru cat de poate de simplu: am reusit ieri sa ajung la lansarea cartii lui Oreste intr-o librarie din centrul Brasovului. Si am chiar si carte cu autograf. Pai cum sa nu ma bucur.... Dar cred ca bucuria mea a venit din recunoasterea ideei ca uitasem de mult sa ma bucur de lucrurile simple. Si ce sanse erau ca Oreste sa fie in libraria pe langa care am trecut ani de-a randul, eleva fiind. Tot un lucru tare simplu.

Oreste a scris pe carte mea: "Pentru Parmena, pace, lumina si iubire".
Pe verso-ul cartii spunea: "Cand oamenii gandesc, e minunat. Cand spun ceea ce gandesc, devin puternici, iar cand fac ceea ce spun, au ajuns intelepti. Astfel, daca ne concentram, facandu-ne din gand, vorba si fapta o coloana a infinitului care urca spre Dumnezeu, vom reusi sa aducem lumina, chiar si in cel mai intunecat colt al universului."

Si astfel concluzia mea, ca lucrurile simple pot aduce mai multa liniste decat lucrurile planificate, poate chiar mai multa satisfactie.

Si sa stiti ca azi zambesc datorita unui lucru foarte simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu