joi, 4 martie 2010

La multi ani stiu eu cui!!!




La multi multi ani! Sa te faci mare si tot mai frumoasa si sa fi tare fericita!
Poate ca nu stii, dar am calculat eu aseara, ne cunoastem de 17 ani, 5 luni si 19 zile. Si cam tot de pe atunci suntem prietene.

In primul rand vreau sa-ti multumesc ca esti fix cu 6 luni mai mare decat mine, astfel, langa tine, am timp pana la ziua mea sa ma obisnuiesc cu varsta pe care o sa o implinesc.

Iti multumesc ca esti prietena mea cea mai buna si nu ma judeci niciodata.

Iti multumesc ca nu raspunzi cu orele la telefon, si astfel presari un pic de picanterie in viata mea anosta, cand incep sa-mi fac griji.

Imi place ca ne plac aceleasi lucruri, de la culori pana la florile din casa si vinul alb. Cu exceptia maslinelor, evident.

Imi place cand ma gandesc ca trebuie sa vorbim si tu ma suni exact atunci si invers.

Si orice as mai spune ar fi de prisos. Astept sa mai treaca vreo 17 ani sa vad atunci daca mai vreau sa-ti multumesc ca existi.

Sa nu fi trista azi deloc. Tot aseara am aflat ca femeile sunt precum vinul, cu cat inainteaza in varsta, se innobileaza. Dar pana sa devenim nobile mai avem ceva timp....

La multi Ani!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu