vineri, 28 mai 2010

La Sopa


Cum sa va zic eu?! E cu adevarat surprinzator cand locuiesti undeva vreo 7 ani si habar n-ai ce minunatii se afla in vecinatate. In ultima noastra zi de stat in Sibiu am fost la pescuit, sa ma rog la o tentativa de pescuit la Sopa. Cat timp am stat acolo, habar n-aveam ca exista Sopa. Pentru ca in mintea mea, in spatele monumentului de la Selimbar nu mai exista nimic altceva decat niste dealuri zbarcite, unde s-a dat marea batalie. Dar, iata-ma si eu surprinsa de situatie.
Dupa un pic de drum off-road pe dealuri verzi de primavara, am ajuns la lacul de langa padure.
Si dupa un pic de gratarel :)

si un pic de pescuit (chiar un pic ca pestii cred ca s-au speriat de oi :))

am plecat spre casa.

Si parca asa se intampla, ca sa ti se arate cat de binecuvantat esti si sa primesti incredere deplina din partea a ceea ce nu vezi. Aproape de Fagaras, venind dinspre Sibiu, am trecut pe sub un curcubeu perfect, proliferat pe un nor ce aducea furtuna. Si am inteles, cat de norocosi am fost ca am putut vizita atatea locuri, am putut sta la povesti cu prietenii si ne-am relaxat pe deplin. Si pentru asta n-a fost nevoie sa mergem in celalalt capat al lumii...

Un comentariu:

  1. e frumos la sopa, pacat ca apartinand de stat, nu se ocupa nimeni si mizeria, braconajul si nesimtirea sunt la ele acasa.

    RăspundețiȘtergere